Financial Controller
28-36 uur per week
Wil jij werken in een groeiende organisatie, waar jij je verder kunt ontwikkelen op het gebied van Finance? Lees dan snel verder, want dan hebben we de juiste functie voor jou!
Omniazorg biedt zorg aan onze cliënten met vaste zorgverleners, die de situatie van onze cliënten kennen en hun culturele en religieuze achtergrond begrijpen en respecteren. Dat maakt ons uniek!
Omdat ons betrokken team letterlijk en figuurlijk de taal van de cliënt spreekt, kunnen onze cliënten zich focussen op het allerbelangrijkste: hun gezondheid. We zijn actief in de regio’s Den Haag, Delft en Zoetermeer. Je bent werkzaam op onze hoofdkantoor in Zoetermeer en bent verantwoordelijk voor de Finance & Control werkzaamheden. Met enthousiasme weet jij jouw financiële kennis in te zetten bij onze groeiende organisatie. Het is een veelzijdige functie met diverse werkzaamheden.
Wat ga je doen?
- Je bent verantwoordelijk voor de nauwkeurige en tijdige financiële afsluiting, inclusief maandafsluiting, kwartaal afsluiting en jaarafsluiting inclusief opstellen van het jaarverslag en de verantwoording hiervan;
- Je geeft leiding aan onze junior financial controller en financieel administratieve medewerker;
- Je bent verantwoordelijk en werkt (waar nodig) mee aan de debiteurenadministratie;
- Je bent verantwoordelijk en werkt mee aan de crediteurenadministratie inclusief het controleren van ingeboekte facturen en het bewaken en onderhouden van openstaande posten;
- Je draagt zorg voor de maandafsluitingscyclus door te analyseren en rapporteren over de maandelijkse resultaten en deze te presenteren aan het bestuur en de raad van toezicht;
- Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van een jaarlijkse begroting;
- In deze rol voel je je op je gemak om het voortouw te nemen bij het verbeteren en automatiseren van processen.
Wie ben jij?
Voor deze functie zijn we opzoek naar iemand die proactief, accuraat, zelfstandig en gestructureerd is.
- Je hebt een afgeronde financiële HBO of WO opleiding in financiële of bedrijfseconomische richting;
- Je beschikt over minimaal 5 jaar relevante werkervaring;
- Je hebt ervaring met boekhoudkundige beoordelingen en financiële rapportages;
- Je bent ondernemend met een positief kritische houding en wil meegroeien met onze ambitieuze plannen, maar neemt ook ervaring mee waar wij van jou kunnen leren
- Je bent proactief en zelfstandig maar ook een enthousiaste teamspeler;
- Je hebt een goede beheersing van Exact Online en SDB of bent in staat om deze snel eigen te maken;
- Je kent je de weg in Excel en je haalt energie uit automatiseren en analyseren;
- Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als schrift.
Wat bieden wij?
- Leuke collega’s die zorgen voor een informele en open sfeer;
- Een dynamisch en groeiend team;
- Een uitdagende en zelfstandige functie binnen een groeiende organisatie;
- Je werkt voor een organisatie die persoonlijke groei stimuleert en je de ruimte geeft om je zowel in de diepte als de breedte te ontwikkelen;
- Ruimte voor ontspanning, denk aan gezellige activiteiten bijv. uitjes;
- Bij ons is iedereen welkom en diversiteit zit in onze DNA;
- Een hele veelzijdige functie met ruimte voor eigen initiatief;
- Een salaris conform CAO VVT;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, o.a. een eindejaarsuitkering, gereduceerde tarief voor geselecteerde sportfaciliteiten* en een fietsplan;
- Volop kansen om jouw vaardigheden verder te ontwikkelen en de mogelijkheid om gebruik te maken van het STAP scholingsbudget ter hoogte van €1000 per jaar;
- Een contract voor een jaar met uitzicht op een vast dienstverband;
- Je komt te werken in een mantelzorgvriendelijke organisatie.
Wil jij ons team komen versterken? Stuur dan vóór 30 maart 2023 jouw CV & motivatie naar sollicitatie@omniazorg.nl, ter attentie van Ganga Chakawri-Alakhramsing, HR Adviseur.
Wil je meer weten over de sollicitatieprocedure, dan kun je contact opnemen met Ganga Chakawri-Alakhramsing, HR Adviseur via 085-4019210. Heb je vragen over de inhoud van de functie? Neem dan gerust contact op met Moustapha El Baroudi via 085-4019210.
Bij indiensttreding vragen wij om een verklaring omtrent gedrag (VOG). Als je deze nog niet hebt, is het aanvragen hiervan onderdeel van de sollicitatieprocedure.