Ambulant medewerker AAT (Aanmelding en Advies Team)

 Ben jij klaar om de eerste stap te zetten bij het verwelkomen van nieuwe cliënten in ons zorgnetwerk?

Stap in de voorhoede van zorgverlening als Ambulant Medewerker AAT bij Omniazorg! Als Ambulant Medewerker AAT speel je een cruciale rol in het ondersteunen en begeleiden van cliënten tijdens hun aanmeldingsproces. Van huisbezoeken tot het helder krijgen van hun behoeften en het voorbereiden van belangrijke aanvragen, jij bent de vertrouwde gids in hun reis naar passende zorg.

Wat ga je doen?

Met jouw scherpe vragen en empathische benadering breng je helderheid in de behoeften van onze cliënten. Je staat klaar om hen te begeleiden door de soms ingewikkelde weg naar een WLZ-aanvraag, en samen met de teamleider AAT zorg je ervoor dat alle formulieren en documenten op de juiste plek terechtkomen. Kort samgevat zijn jouw taken:

  • Gaat op huisbezoek bij nieuwe aanmelders
  • Draagt zorg voor vraagverheldering bij de cliënt
  • Ondersteunt de cliënt bij ( de voorbereiding tot) een WLZ-aanvraag
  • Stemt met de teamleider AAT de feitelijk aanvraag CIZ/ZVW/WMO af .
  • Draagt de cliënt warm over aan het wijkteam
  • Draagt, met het team, zorg voor (warme) acquisitie

 Wat breng je mee?

  • Relevant diploma in de zorg
  • Ervaring met aanvraag ondersteuning en indicatieprocessen is een pré
  • Een vraaggestuurde houding
  • Proactief, enthousiaste, creatieve en inspirerende houding als teamleider
  • Competenties die aansluiten bij de functie
  • Een Verklaring Omtrent Gedrag

Wat kun je van ons verwachten?

  • Een warm welkom! Je komt te werken in een enthousiast en hecht team
  • Bij ons is iedereen welkom en zien we diversiteit als een grote meerwaarde
  • We organiseren regelmatig gezamenlijke/teambuildings activiteiten
  • Oog voor jouw situatie, een goede werk/privé balans
  • Een hele veelzijdige functie met ruimte voor eigen initiatief
  • Een contract van minimaal 16 uur per week
  • goede arbeidsvoorwaarden en salariëring conform de CAO Verpleeg-, Verzorgingshuizen en Thuiszorg; FWG 35
  • De mogelijkheid bij te dragen aan het kwaliteitsbeleid en de ontwikkeling van het team
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, o.a. een eindejaarsuitkering, gebruik van dienstauto’s tijdens werktijden, interne scholingsprogramma (e-learning), gereduceerde tarief voor sportfaciliteiten* en een fietsplan
  • Een lidmaatschap bij het Kwaliteitsregister V&VN, waarbij je toegang krijgt tot verschillende interessante (bijscholings) curssusen en een digitaal leerplatform

 Interesse?

Wordt je enthousiast als je dit leest? Stuur dan jouw CV & motivatie naar sollicitatie@omniazorg.nl

Heb je een vraag? Neem gerust contact met ons op, we zijn bereikbaar op telefoonnummer 085-4019210.

 

Bij indiensttreding vragen wij om een verklaring omtrent gedrag (VOG). Als je deze nog niet hebt, is het aanvragen hiervan onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Solliciteer nu op deze vacature:

  • Toegestane bestandstypen: pdf, doc, docx, Max. bestandsgrootte: 128 MB.
    Upload hier uw motivatie als brief, bij voorkeur als PDF. (.doc en .docx zijn ook toegestaan)
  • Toegestane bestandstypen: pdf, doc, docx, Max. bestandsgrootte: 128 MB.
    Upload hier uw CV, bij voorkeur als PDF. (.doc en .docx zijn ook toegestaan)