• Facebook
  • LinkedIn
  • Whatsapp
  • Instagram
  • 085 – 40 19 210
  • info@omniazorg.nl
Omniazorg
  • Zorg voor Iedereen
    • Onze zorgactiviteiten
    • Hoe vraag ik zorg aan?
    • Vergoeding voor zorg
    • Ondersteuning voor mantelzorgers
    • Voor verwijzers
    • Dagbesteding
    • Corona
  • Werken bij OmniaZorg
  • Over Omniazorg
    • Wie zijn wij?
    • Kwaliteit en OmniaZorg
    • Toezicht
    • Clientenraad
    • Privacy
    • Klacht of compliment?
  • Cliëntportaal
  • Nieuws
  • Contact
  • Zorg Aanvraagformulier
  • Zoek
  • Menu Menu
Nieuws

OmniaZorg scoort voor het vierde jaar op rij boven het landelijke gemiddelde!

Van omniazorg

OmniaZorg scoort voor het vierde jaar op rij boven het landelijke gemiddelde bij het cliënten tevredenheidsonderzoek PREM. Resultaten waar wij trots op zijn. Op elk onderwerp scoren we hoger dan vorig jaar én hoger dan de referentiegroep. Hieronder zijn de resultaten weergegeven in een infographic. Deze factsheet toont de belangrijkste uitkomsten van het cliëntervaringsonderzoek over de PREM Wijkverpleging in 2022. Het onderzoek is uitgevoerd in samen met onderzoeksbureau ZorgfocuZ. De doelgroep bestaat uit cliënten die in 2022 wijkverpleging of verzorging thuis hebben ontvangen. Cliënten hebben een uitnodigingsbrief en vragenlijst gekregen. Aan cliënten werd gevraagd om de vragenlijst schriftelijk of online in te vullen. Naast de scores van 2022 (in groene tekst) staan de scores van het vorige meetjaar (in grijze tekst). In de cirkels rechtsboven worden de gemiddelde scores weergegeven van alle 50 zorgorganisaties waar ZorgfocuZ het onderzoek voor heeft uitgevoerd.

“De zorgverlener neemt de wensen mee bij het bepalen van de zorg en door haar kan ik beter omgaan met mijn aandoening (ziekte)”

Iedere zorgorganisatie die valt onder de reikwijdte van het Kwaliteitskader Wijkverpleging heeft de verplichting om in 2022 een clienttevredenheidsmeting uit te voeren middels de PREM Wijkverpleging. We hebben onze dienstverlening vier jaar op rij weten te verbeteren in de wijze waarop wij zorg leveren aan onze cliënten. We hebben alle tien de onderdelen onze dienstverlening weten te verbeteren ten opzichte van 2021. Daarbij valt vooral de verbetering op die wij hebben weten te realiseren op het gebied van op de afgesproken tijd komen (8.9) en zorgverlening die past bij de manier van leven (9,6)!

“Ik ben met respect behandeld door de zorgverleners van omniazorg, hun aandacht, liefde en warmte zijn voor mij onbetaalbaar, dat ik nog nergens anders ervaren , en heb ik me bij hun altijd veilig gevoel”

Het Kwaliteitskader Wijkverpleging stelt de cliënt centraal en ondersteunt wijkverpleegkundigen om hun verantwoordelijkheden uit te kunnen voeren. De PREM (Patient Reported Experience Measure) meet de tevredenheid van de kwaliteit van zorg aan onze cliënten en vloeit voort uit het Kwaliteitskader Wijkverpleging. Het zegt hoe tevreden u bent als cliënt van OmniaZorg over onze dienstverlening en geeft inzicht aan ons als organisatie om onze kwaliteitsverbetering te bevorderen met informatie uit de praktijk, daarnaast is het ook beschikbaar ten behoeve van keuze-informatie voor potentiële cliënten en de zorginkoop bij de verzekeraars.

Bij het invullen zijn de cliënten ook gevraag om aan te geven wat ze goed vinden gaan bij de zorg en wat beter kan. Deze recensies zijn te lezen op de Nationale zorgkaart Nederland https://www.zorgkaartnederland.nl/zorginstelling/wijkverpleging-omniazorg-zoetermeer-3056584/waardering

Wij willen onze collega’s bedanken voor hun inzet om dit als resultaat te kunnen boeken en onze cliënten voor hun medewerking aan het onderzoek.

——————————————————————————————————————————————–

06/03/2023
Deel dit stuk
  • Delen op Facebook
  • Delen op Twitter
  • Deel via WhatsApp
  • Delen op Pinterest
  • Delen op LinkedIn
https://www.omniazorg.nl/wp-content/uploads/2023/03/PREM.png 893 633 Info Omniazorg https://www.omniazorg.nl/wp-content/uploads/2019/02/omniazorg-website-logo.png Info Omniazorg2023-03-06 17:04:122023-03-10 19:00:56OmniaZorg scoort voor het vierde jaar op rij boven het landelijke gemiddelde!

Laatste Nieuws

  • “Ik ben er heel lang niet bewust van geweest, dat ik mantelzorger ben.”20/03/2023 - 11:15
  • Kabinet schrapt per direct alle coronaregels en daarmee komt een einde aan de coronamaatregelen.10/03/2023 - 18:54
  • Op 15 februari 2023 hebben wij wederom het PREZO-certificaat mogen ontvangen.10/03/2023 - 18:39
  • OmniaZorg‘Oudere migranten vragen vaker om cultuursensitieve zorg: ‘Moeite met hulp buiten de familie’08/03/2023 - 16:56
  • OmniaZorg scoort voor het vierde jaar op rij boven het landelijke gemiddelde!06/03/2023 - 17:04
  • Verzorgende niveau 3Diplomering collega’s verzorgende niveau 305/01/2023 - 11:19
  • Tevreden cliënten09/02/2022 - 16:29
  • Samenwerking met Saffier voor dagbesteding03/01/2022 - 14:48
  • Thuiszorg raakt overbelast26/11/2021 - 14:37
  • Elektronisch cliëntportaal22/10/2021 - 13:25
  • Diplomering collega’s Verzorgende IG21/05/2021 - 12:26
  • OmniaZorg is aangesloten bij Zorgdomein03/05/2021 - 10:27
  • Belevingsgerichte zorg voor iedereen25/04/2021 - 15:37
  • Webinar over cultuur sensitieve zorg12/03/2021 - 16:08
  • Cliënt tevredenheidonderzoek08/03/2021 - 11:47
  • Nieuw vaccinatieschema05/03/2021 - 14:42
  • Avondklok en thuiszorg25/01/2021 - 16:59
  • OmniaZorg heeft zich aangesloten bij Zorgthuisnl20/01/2021 - 15:31
  • Vaccinatie tegen corona18/01/2021 - 15:42
  • OmniaZorg in Mijn Zaak06/11/2020 - 14:54

Röntgenlaan 9
2719DX Zoetermeer
Tel: 085 – 40 19 210
contactformulier

snel naar…

  • Certificeringen en lidmaatschappen
  • Werken bij OmniaZorg
  • Over OmniaZorg
 

© 2019 Omiazorg. Alle rechten voorbehouden.
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Whatsapp
  • Instagram
Diplomering collega’s verzorgende niveau 3Verzorgende niveau 3OmniaZorg‘Oudere migranten vragen vaker om cultuursensitieve zorg: ‘Moeite met...
Scroll naar bovenzijde