OmniaZorg doet haar uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Maar wij horen het ook graag als u een suggestie of klacht heeft waarmee wij onze zorgverlening kunnen verbeteren. Wij zien u suggesties, klachten, maar ook uw complimenten als adviezen waar wij veel aan hebben.

Klachtenafhandeling

Wanneer u ergens ontevreden over bent, bespreek dat dan met de direct betrokken medewerker of zijn/haar directe leidinggevende. Als u dit niet wilt of als u niet tot een oplossing kunt komen met hen, dan kunt u contact opnemen met onze onafhankelijke klachtenfunctionaris, mevrouw Astrid Hilgersom. U kunt haar onder werktijden bereiken via 085 – 40 19 210 of a.hilgersom@omniazorg.nl.
OmniaZorg streeft naar een zorgvuldige behandeling van uw klacht. Indien nodig zullen wij u om meer informatie vragen over de betreffende klacht en/of suggestie. Wij streven ernaar uw klacht binnen 6 weken af te handelen en houden u gedurende deze periode op de hoogte van de status van de klacht.

Ontevreden over de klachtenafhandeling?

Wanneer u vindt dat een klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld of de klacht niet binnen de gestelde termijn is behandeld, dan kunt u het geschil voorleggen aan de Geschillencommissie Zorg Algemeen.
U kunt uw klacht schriftelijk indienen door gebruik te maken van het vragenformulier van de Geschillencommissie Zorg Algemeen die u op de Geschillencommissie website kunt vinden en kunt opsturen naar: de Geschillencommissie, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag. U dient daarbij ook het klachtengeld van € 52,50 te voldoen. Meer informatie vind u op de Geschillencommissie website.
Let wel: Voorwaarde is dat u uw klacht eerst bij ons moet hebben ingediend. Is de klacht niet naar tevredenheid afgehandeld of de klacht niet binnen de gestelde termijn behandeld, dan kunt u het geschil voorleggen aan de Geschillencommissie.
In onze algemene voorwaarden kunt u hier meer over lezen.

Klachtenregelement

OmniaZorg maakt gebruik van een professioneel klachtenreglement. Aan de hand daarvan kunnen we klachten vertrouwelijk en ordentelijk behandelen. In ons klachtenreglement vindt u onder andere de procedure voor het indienen van een klacht, de daarvoor gestelde termijnen en het verloop van het proces.

Dublinstraat 48
2713 HS Zoetermeer
Tel: 085 – 40 19 210
contactformulier