• Facebook
  • LinkedIn
  • Whatsapp
  • Instagram
  • 085 – 40 19 210
  • info@omniazorg.nl
Omniazorg
  • Zorg voor Iedereen
    • Onze zorgactiviteiten
    • Hoe vraag ik zorg aan?
    • Vergoeding voor zorg
    • Ondersteuning voor mantelzorgers
    • Voor verwijzers
    • Dagbesteding
    • Corona
  • Werken bij OmniaZorg
  • Over Omniazorg
    • Wie zijn wij?
    • Kwaliteit en OmniaZorg
    • Toezicht
    • Clientenraad
    • Privacy
    • Klacht of compliment?
  • Cliëntportaal
  • Nieuws
  • Contact
  • Zorg Aanvraagformulier
  • Zoek
  • Menu Menu
Nieuws

Cliënt tevredenheidsonderzoek

Van omniazorg

Onlangs hebben wij aan onze cliënten gevraagd in welke mate zij tevreden zijn met de zorg die door OmniaZorg wordt geleverd. Wat heeft dat een mooie score opgeleverd! Er zijn uiteraard nog wat verbeterpunten en daar gaan wij de komende tijd hard aan werken. Maar wij zijn heel blij met dit resultaat. Daar kunnen we mee verder.

Het Kwaliteitskader Wijkverpleging stelt de cliënt centraal en ondersteunt wijkverpleegkundigen om hun verantwoordelijkheden uit te kunnen voeren. De PREM (Patient Reported Experience Measure) meet de tevredenheid van de kwaliteit van zorg aan onze cliënten en vloeit voort uit het Kwaliteitskader Wijkverpleging. Het zegt hoe tevreden u bent als cliënt van OmniaZorg over onze dienstverlening en geeft inzicht aan ons als organisatie om onze kwaliteitsverbetering te bevorderen met informatie uit de praktijk, daarnaast is het ook beschikbaar ten behoeve van keuze-informatie voor potentiële cliënten en de zorginkoop bij de verzekeraars. Wij willen onze collega’s bedanken voor hun inzet om dit als resultaat te kunnen boeken en onze cliënten voor hun medewerking aan het onderzoek.

23/11/2019
Deel dit stuk
  • Delen op Facebook
  • Delen op Twitter
  • Deel via WhatsApp
  • Delen op Pinterest
  • Delen op LinkedIn
https://www.omniazorg.nl/wp-content/uploads/2019/11/Omniazorg-PREM-factsheet-2019_-scaled.jpg 2560 1810 Info Omniazorg https://www.omniazorg.nl/wp-content/uploads/2019/02/omniazorg-website-logo.png Info Omniazorg2019-11-23 10:23:002022-03-09 10:17:30Cliënt tevredenheidsonderzoek

Laatste Nieuws

  • Tevreden cliënten09/02/2022 - 16:29
  • Samenwerking met Saffier voor dagbesteding03/01/2022 - 14:48
  • Thuiszorg raakt overbelast26/11/2021 - 14:37
  • Elektronisch cliëntportaal22/10/2021 - 13:25
  • Diplomering collega’s Verzorgende IG21/05/2021 - 12:26
  • OmniaZorg is aangesloten bij Zorgdomein03/05/2021 - 10:27
  • Belevingsgerichte zorg voor iedereen25/04/2021 - 15:37
  • Webinar over cultuur sensitieve zorg12/03/2021 - 16:08
  • Cliënt tevredenheidonderzoek08/03/2021 - 11:47
  • Nieuw vaccinatieschema05/03/2021 - 14:42
  • Avondklok en thuiszorg25/01/2021 - 16:59
  • OmniaZorg heeft zich aangesloten bij Zorgthuisnl20/01/2021 - 15:31
  • Vaccinatie tegen corona18/01/2021 - 15:42
  • OmniaZorg in Mijn Zaak06/11/2020 - 14:54
  • OmniaZorg participeert in Culturele Dementiezorg Rotterdam02/11/2020 - 16:47
  • Welke hulp komt er vandaag?25/10/2020 - 15:15
  • Waarom mensen met een niet-Westerse achtergrond vaker ziek zijn door corona.14/10/2020 - 11:07
  • Teststraat in Zoetermeer07/10/2020 - 15:20
  • Voorrang coronatest voor zorgmedewerkers21/09/2020 - 13:23
  • Informatie over corona in andere talen24/07/2020 - 14:18

Röntgenlaan 9
2719DX Zoetermeer
Tel: 085 – 40 19 210
contactformulier

snel naar…

  • Certificeringen en lidmaatschappen
  • Werken bij OmniaZorg
  • Over OmniaZorg
 

© 2019 Omiazorg. Alle rechten voorbehouden.
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Whatsapp
  • Instagram
Een spannende dag!PerspektOmniaZorg nieuwe ECD systeem Qic is een feit
Scroll naar bovenzijde